2019-12-18
„Bądźmy EKO dla Kamieńska” to nazwa kolejnego konkursu ekologicznego zorganizowanego przez FBSerwis w tym roku. Konkurs obył się pod znamy już hasłem „Dzieciaki tworzą Śmieciaki”. Zadaniem przedszkolaków i uczniów z Gminy Kamieńsk było stworzenie fikcyjnej postaci – Śmieciaka. Konkurs został objęty honorowym patronatem Burmistrza Kamieńska – Bogdana Pawłowskiego.
Nadesłane zdjęcia prac zostały poddane ocenie Komisji Konkursowej oraz głosowaniu internautów w 3 kategoriach wiekowych – „Przedszkolak”, „Klasa I-IV” oraz „Klasa V-VIII”. Komisja konkursowa, w skład której wchodzili przedstawiciele FBSerwis, oceniając walory estetyczne oraz sprawdzając surowce z jakich powstały prace, wybrała 9 zwycięskich Śmieciaków, natomiast w głosowaniu internautów, które zakończyło się 10 grudnia br. wyłoniono 3 laureatów, którzy zdobyli najwięcej głosów. Na zgłoszone prace oddano ponad 160 tys. głosów, co jest ogromnym sukcesem w gminie, którą zamieszkuje prawie 6 tysięcy mieszkańców.
Gala wręczenia nagród obyła się 17 grudnia br. w Szkole Podstawowej Kamieńsku i zgromadziła laureatów wraz z rodzicami i nauczycielami oraz przedstawicieli Urzędu Gminy Kamieńsk. Nagrody laureatom wręczyli: Burmistrz Kamieńska – Bogdan Pawłowski, Prezes FBSerwis SA – Artura Pielech, Wiceprezes FBSerwis SA – Wojciech Smołka oraz Wiceprezes FBSerwis Kamieńsk – Arkadiusz Mężyk.
Na gali obecni byli Burmistrz Kamieńska, Dyrektor Szkoły Podstawowej w Kamieńsku oraz Przedstawiciele FBSerwis.
Nagrodę za 1. miejsce wręczyli: Burmistrz Kamieńska – Bogdan Pawłowski oraz Prezes FBSerwis – Artur Pielech.
Nagrody za 3. i 2. miejsca wręczyli: Wiceprezes FBSerwis SA – Wojciech Smołka oraz Wiceprezes FBSerwis Kamieńsk – Arkadiusz Mężyk.
Burmistrz Kamieńska – Bogdan Pawłowski podczas swojego przemówienia na gali nie krył zachwytu nad zwycięskimi pracami i zaangażowaniem dzieci.
Podczas odbierania nagród laureaci odpowiadali na pytania dotyczące tworzenia prac.
Laureaci przybyli na uroczystość wraz ze swoimi nauczycielami, którzy wspierali ich przy tworzniu prac.